ÁSZF

A jelen ÁSZF tartalmazza a GLS Hungary webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe: etikusvezetes.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
  • Cégnév: Keresztyén Vezetők és Üzletemberek Társasága
  • Székhely címe: 1088 Budapest, Gutenberg tér 2.
  • Cégjegyzékszám: 01 02 0005574
  • Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék
  • Statisztikai számjel: 18056886 9499 529 01
  • Fogyasztási cikk (a továbbiakban: Adószám): 18056886-1-42
  • Bankszámlaszám : (CIB Bank) 10700206-24320601-51200002
Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
  • Cím: 1088 Budapest, Gutenberg tér 2.
  • Telefon: +36302944302
  • E-mail: mail.keve@gmail.com
  • Nyitva tartása: Hétfő-Péntek 9.00-18.00
Az általános szerződési feltételek elfogadása
  1. A regisztráció, illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései

A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon belépőjegyek, valamint a konferenciákhoz kapcsolódó termékek megrendelésére van lehetőség. A belépőjegyek virtuális termékek, vagyis megrendelés esetén a megrendelő egy letölthető pdf dokumentumot kap, amivel igazolhatja a jegy megvásárlását. A pdf bemutatása kötelező a rendezvényen történő belépéshez. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatóak meg.

A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. A terméklistáról a részletes termékoldal a termék nevére kattintva érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. Csoportos jegy rendelése esetén minimum 5 db jegy megrendelése kötelező. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Itt választhat a lehetséges szállítási módok közül is. A Felhasználó a Tovább a pénztárhoz gombra kattintva folytathatja a vásárlási folyamatot.

A megrendeléshez az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Lehetősége van arra is, hogy a fenti adatok megadásával, a „Fiók létrehozása?” lehetőség kipipálásával regisztráljon, így későbbi vásárlásai alkalmával nem szükséges adatait újra megadnia. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési módot. Itt újra ellenőrizheti a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a termékek mennyiségén vagy törölheti is azokat. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Webáruház menüpont Fiókom almenü segítségével végezheti el. Belépés után a Fiókadatok fülön a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon a Rendelések fülön.

A megrendelést követően sikeres online bankkártyás fizetés esetén, vagy az átutalt összeg beérkezte után jegyvásárlás esetén e-mailt kap, mely tartalmazza azt a pdf dokumentumot, amit a rendezvényre történő belépéshez szükséges elhoznia. Amennyiben a konferenciákhoz kapcsolódó egyéb anyagot rendelt, úgy azt 5 munkanapon belül postára adjuk.

Az adásvételi szerződés létrejötte

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak

A Webáruházban közzétett árak áfával növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,

Lehetséges fizetési módok

1. Online bankkártyás fizetés

A honlapon lehetőség van a Simple Pay rendszerén keresztül online bankkártyás fizetésre MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron és American Express bankkártyákkal. E fizetési mód díjmentes, bővebben IDE KATTINTVA tájékozódhat róla.

A CIB eCommerce online bankkártyás fizetést választva a Megrendelő elfogadja, hogy az Keresztyén Vezetők és Üzletemberek Társasága (1088 Budapest, Gutenberg tér 2) által az etikusvezetes.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek a CIB Bank Zrt. (1024 Budapest, Petrezselyem utca 2-8), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.

Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

2. Banki átutalás (előre utalás)

Banki átutalás esetén a Keresztyén Vezetők és Üzletemberek Társaságának a CIB Bank 10700206-24320601-51200002 bankszámlaszámára történik a befizetés. Az összeg megérkezését követően 5 munkanapon belül kapja meg jegyrendelés esetén a pdf-es jegyét, vagy adjuk postára a megrendelt konferencia anyagot.

Elállási jog

A Felhasználó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Ha a Felhasználó az elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni emailben az alábbi címre: mail.keve@gmail.com

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha a Felhasználó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti neki az általa teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is.  A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki a Felhasználó és juttassa vissza)

Címzett: * 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: * 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: * 

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató
  1. Kellékszavatosság

A Felhasználó a GLS webshopban történő vásárlás  hibás teljesítése esetén a Keresztyén Vezetők és Üzletemberek Társaságával szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A Felhasználó – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a KEWE ( Keresztyén Vezetők és Üzletemberek Társasága ) számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A Felhasználó a Keresztyén Vezetők és Üzletemberek Társaságával szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Keresztyén Vezetők és Üzletemberek Társasága nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Felhasználó – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. Jótállás

A Keresztyén Vezetők és Üzletemberek Társasága jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetnek, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (mail.keve@gmail.com). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
  • a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (1088 Budapest, Gutenberg tér 2.) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (mail.keve@gmail.com).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
0
    Kosarad
    A kosár üresÜzlet